среда, 15. јул 2015.

Proizvodi koje sam, zapravo, potrošila na moru





 Pljas! Povratak u realnost nakon 10 dana čistog hedonizma: šljunka u stopalima, peska u zubima, hladnog piva u rukama, Sunca u kosi i vetra u nogama. 

Povratkom iz cvetne i brdovite Parge, vukla sam za sobom ono što sam, zapravo, potrošila i obilato koristila na moru. Ozbiljniji deo kofera bio je u kutovima popunjen čudesima kozmetike. Da li sam preterala? Možda. Verovatno. Nevažno. Međutim, dosta toga sam i potrošila, a čak dve stvari zaboravila da dokumentujem. 

Idemo nekim redom...

Weleda  Iris
1. WELEDA Iris dnevno-noćni fluid

Ovo je krema koju koristim neko vreme kao dnevnu varijatnu. Napomena: koža mi je  normalna ka kombinovanoj, neosetljiva, ali sklona aknama i crnim zlotvorima. Ova varijanta namenjena je koži poput moje i za potrošenu jednu tubu - veoma sam zadovoljna. Hidratantna je dovoljno, s obzirom na to da je fluid, nije previše masna i nije mi izazvala nikakav haos na licu. Preporučujem!

Dove
2. DOVE kupka sa krastavcem i zelenim čajem 

Ovo je kupka koju sam ponela. Dove je, standardno, u redu. Međutim, ova formula mi je bila previše slična kremi za telo, malo se teže nanosila ravnomerno, te sam, nekako, koristila više proizvoda.

Freška gora,  Medeni balzam
3. FREŠKA GORA - Medeni balzam za usne od narandže

Freška gora je domaća kozmetika koja se trudi na postavci prirodnih sastojaka. Ovo je, zasigurno, jedan od najboljih balzama za usne koji sam probala. Od famoznog EOS-a mi bolje radi posao. Neguje lepo, jedino što je malo masnjikava, te ima tendenciju da se topi, a ja sam ga nosala i na plažu. Može se poručiti preko njihovog sajta, u prodavnicama zdrave hrane ili preko FB stranice. 

Aktivni Kiseonik
4. Aktivni kiseonik

O ovome ste već čuli hvalospeve i opravdani su. Ja ga koristim veoma dugo, a višenamenska ideja ga čini veoma praktičnim i povoljnim. Koristila sam ga i za osveženje i za upale i nakon brijanja i na delovima kože gde mi je malo izašla alegija. Ogromno ,,DA'' od mene.

Sahul, Ružina vodica

5. SAHUL - Ružina vodica

Donekle sličan proizvod aktivnom kiseoniku, odnosno, ima neke slične funkcije. Oba sam koristila podjednako i špricala kad stignem. Ko ne voli miris ruže, u smislu da ne može da podnese isti, neka zaobiđe ovo čudo u bočici. Ja sam ga, jedino, presula u staru bocu gde mi je bila druga ružina voda, pa je bio praktičniji za korišćenje zbog prskalice.


Organic Surge


6. ORGANIC SURGE - piling

Organic surge je brend koji nije dovoljno reklamiran kod nas, pa ga automatski i nema previše u ponudi. Može se naći u DM-u (Terazije) i u ponekom Lilly-ju. Po mom mišljenju, ovo je jedan od boljih pilinga koje sam probala a da su u pristojnom cenovnom rangu. Slagaću, ali, recimo da je cena oko 1500 din. Nije prejeftin, ali može se izdvojiti suma. Zašto je dobar? - Za jedan piling, hidratantan je i abrazivnost mu je izuzetno niska, te se može koristiti češće. Upravo zato mi je bio idealan za more.

Revlon, Uniq one

7. REVLON - Uniq one

Ova Revlonova prskalica je, naširoko hvaljena i koristi se salonski, ali i u ličnim varijantama. Ja imam suvu kosu koja konstantno traži oporavak i negu. Ova prskalica obećava 10 u 1, kuva vam i ručak, donosi novine i piše pisma. Nisam baš saglasna sa svim stavkama. Ukratko: dobar je za zaštitu od toplote i da se kosa lakše odmrsi. Ne dopada mi se što ima silikone. ALI...ja sam ga imala veoma malo, pa sam tu sipala balzam i SPF kremu, tako da sam to non-stop prskala na moru. Rezultati: zadovoljna. Sada mi se već malo vidi da mi kosa nije idealna, ali i šišanje mi je potrebno, međutim, radilo je dosta dobro posao.

Lactacyd
8. LACTACYD - intimate wash gel

Ponela sam uzorke da ne bih vukla kabaste proizvode. Nažalost, nisam zadovoljna. Ovo ,,fresh'' u nazivu se, da izvinite, doslovno i oseća. Dosta je jako.

Balea, afrer sun
9. BALEA - after sun 2 u 1

Ovo je jedan od retkih šampona koje sam uspela da nađem u poslednjem trenutku, a da je namenski za kosu koja je izložena suncu. U sebi ima UV zaštitu, što je samo po sebi  u redu. Ne mogu odgovorno da tvrdim za 10 dana i nekoliko pranja da li je uradio posao. 


Predah...

Šaljić, Pronasol spf 20



10. ŠALJIĆ - Pronasol spf 20

Ja Šaljićeve proizvode volim, nekako verujem u njih. Ovaj faktor sam koristila za mackanje nogu i sasvim se lepo ponašao, lepo se razumazuje, nije pregust i ja sam, malo, zavisna od njihovih melemskih aroma.

Bioderma, Photoderm MAX spf 50
11. BIODERMA - Photoderm MAX spf 50

Bioderma je, ovog leta, imala dobru reklamnu kampanju, pa nisam ni ja zaobišla, ali nakon temeljnog ispitivanja. Ovo je faktor 50 i ja sam ga koristila za lice, mladeže i delove koji su mi baš izgoreli, pa sam njime štitila. S obzirom na visok faktor, ja sam prezadovoljna razumnom gustinom. Lice mi nije, ni trunku, izgorelo i mogu ovome da budem zahvalna.

Carroten, spf 30
12. CARROTEN - sprej za telo, spf 30

Mama je pre mene bila na moru, pa sam ponela i ono što je njoj ostalo. Nemam nikakav posebni utisak, sem što je zgodno jer je prskalica i zgodna za nanošenje. U redu je, ali sam uprkos njemu izgorela na pojedinim delovima.

La roche posay Anthelios spf 50

13. LA ROCHE-POSAY - anthelios spf 50

Ovaj uzorak sam ponela da mi se nađe i došao mi je veoma zgodno kada negde odemo dalje da imam što manje bagaža. E ovo je tek milina što se tiče gustine - divno retka stvar za mackanje.


Predah...

Garnier

14. GARNIER - ambre solaire spf 30

Još jedan od maminih ostataka. Utisak mi je sličan kao i za Carroten. U redu je, ne mogu da kažem, ali ništa spektakularno. Prednost mu je što je povoljan. 

Collistar


15. COLLISTAR - Unguento Concentrato Superabbronzante

Ovo, moram napomenuti, nisam ponela celo puno, pa nije ni merodavno. Ovo je ,,džem'', ,,marmelada'', kako vam drago. Sada ima i povoljnijih varijanti ovih marmeladica. Šta radi ovo? - Obećavam ludačku boju. I, radi...ja sam testirala jer sam mazala samo jedan deo njime. Međutim, važno je da se stavlja pred kraj letovanja kada već imate podlogu ili pred kraj dana, kada je blago sunce. U sebi ne sadrži SPF, te je NUŽNO korišćenje i faktora. Ima i Lancaster sličnu varijantu, Carroten, Olival. P. S. Boja mu je, zaista, kao marmelada, te pažljivo rukujte oko kupaćeg, marama, peškira. 

Za kraj, još jedan dah Parge...








ŠTA VI, ZAISTA, POTROŠITE NA LETOVANJU?







Do narednog pisanja, želim vam hladnu glavu u toplim danima

Maja / SkinHarmony


Нема коментара:

Постави коментар