недеља, 30. август 2015.

Vichy roll on 72h - radi li posao?


Imam ogroman nalet obaveza, pa je pisanje malo zapostavljeno. Trudim se da pratim ritam, ali fakat je da ređe objavljujem.

Moram priznati na samom početku: nisam nikada testirala 72 sata, haha. Zaista simpatično. Razumem ja marketing, potražnja, veliki brojevi, blistava obećanja, beli zubi, sjajna kosa i mirišljavi pazuh. Ali, zaista? 72h? 


Ako izuzemo ovu besmislicu koja se nalazi na pakovanju, mogu normalno da nastavim da pišem recenziju. Elem, govorimo o dezodoransu firme Vichy - Stress resist. 




Kao što vidite na fotografiji, u pitanju je ovaj sa crvenim poklopcem. Postoji još verzija. Pored ovog, koristila sam onaj sa zelenim/plavim/mint poklopcem. Prvo, nije najzdraviji dezodorans, da se razumemo. Nema parabena, nema alkohola i to stoji. To je dobro. Ali da je najzdravija varijanta - nije.

Druga stvar, znojenje ne bi trebalo, u principu, sprečavati! To je prirodni proces našeg organizma koji luči. Ali, nažalost, živimo prebrzo, znojimo se i mislimo da je to ružno, pa sprečavamo. Ja sam, dugo, vodila borbu sa tim dok nisam naišla na Vichy roll on varijante.



Ovaj roll on je unisex, te ga mogu koristiti i muškarci i žene. Ambalaža, pored ovog što vidite, je plastična. To meni, potpuno, odgovora jer ga vukljam sa sobom svuda i ne moram da mislim. Sad, meni se malo zarumeneo, jer sam ga vukla svuda, pa ima ovih crvenih tragova, ali...bože moj! 
Miris mu je prilično blag i dosta brzo ispari sam miris, što je u redu. Ja ne volim prejake mirise sprejeva. Kada se nanese, pri aplikaciji je vodenast, trunku lepljiv, ali se veoma brzo upije i ne stvara nikakav problem.



Vichy Stress Resist

Deluje li? - DA! Ne sprečava znojenje u potpunosti, ali ga redukuje. Namena mu je da štiti u stresnim situacijama kada se prekomerno znojimo.Glavna stvar - jako dobro rešava problem neprijatnih mirisa, što je važnije od same činjenice znojenja. Međutim, Vichy sa mint kapicom (trenutno ga nemam za fotkanje) - meni je bio za 10% bolji što se neprijatnih mirisa tiče. Ja sam, ranije, imala problem sa tim i kompanija Vichy mi je, poprilično pomogla!




Morala sam samo da se ogradim što se tiče zdravlja. Ne spada u zdrave dezodoranse. Ja sam dala šansu i zdravim dezodoransima, ali još uvek nisam našla ovako delotvoran. Verovatno je da ću teško i naći. 

Pakovanje ima 50ml i, uz svakodnevnu upotrebu, traje mi dovoljno dugo da se isplati svaki dinar.

Može se kupiti u Lilly-ju i bolje snabdevenim apotekama. Cena je, okvirno, 1200 din. Često se može naći na nekoj akciji 1+1 gratis, pa pratite i to. Dobar je ulov.


Da li ste našli neko bolje rešenje?
Neki zdravi dezodorans?



Do narednog teksta...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар