понедељак, 4. јануар 2016.

5 omiljenih MAC neutralnih senki: 2015.



 Svima koji čitaju želim godinu punu ostvarenja malih koraka, jer oni su važni duhovni pokretači. Velike stvari progutamo u dahu, male polako gradimo. A jedna od mojih odluka za teglu želja je redovnije pisanje.

 Još nisam odlučila da li ću imati klasične favorite prethodne godine, ali ću selektivne favorite imati zasigurno. Počećemo jednim slatkišem: Mac senkama. Mac ima jednu od najširih paleta što se tiče izbora boja, odnosno nijansi i završnica. Spektar je, zaista, impozantan. Naravno, kao i kod svih stvari sa tolikim varijacijama i izborom, ima i lošijih komada, ali ono što sam, do sada, probala - uglavnom mi je odgovaralo. Razlog tome je i što pažljivo biram za svoj novac, posebno kad on nije zanemarljiv po komadu. Pažljiv izbor se sastoji u gledanju jutjub videa, prikaza senki, te ličnih saveta. Gotovo nikad nisam uzela nešto, što kažu ,,random''. 

 Suzila sam izbor i predstavljam omiljenih 5 neutralaca (ima i hladnijih i toplijih) različitih finiša, a glavni kriterijum mi je bio ono za čim sam ubedljivo najviše posezala prethodne godine.
Posle ove uvertire, krenimo u putovanje...





  Ove senke su, poprilične, zvezde u svetu Mac senki, pa ste verovatno upoznati sa nekim od ovih. Sa leva na desno: Satin taupe, Naked lunch, Coppering, Brule i Soft brown. Finiši su raznoliki, pa ću ponaosob govoriti o finišu svake. Ono što im je zajedničko su multifunkcionalnost, praktičnost, nosivost, estetika i trajnost.


 Svočevi su bili nezgodni za izvođenje. Jednostavno, ne slikaju se dovoljno dobro jer su nijanse neutralne i teško je prenosivo aparatom u kućnim uslovima, ali pokušala sam. Ovo je svoč na dnevnom svetlu, okrenuto od izvora svetlosti, malo je izblendana svaka boja.




 Ovaj svoč je okrenut ka dnevnom svetlu i izblendan. Primećujete da se Brule slabo vidi jer je boja gotovo identična sa bojom moje kože.



1. Satin taupe




 Kada govorimo o zvezdama pregiba - Satin taupe je jedna od najprodavanijih Mac-ovih senki. Ova senka ima frost finiš i na dodir je mekana. Frost finiš podrazumeva završnicu sa sjajem i sitnim česticama šljokica koje nisu previše upadljive. Ima elemenata metalik u sebi, kao i većina frost senki. Boja je teško prenosiva fotografijom. Ton je hladan između braon i sive i ljubičaste. Kada govorimo  o ,,taupe'' bojama: to je to, prava taup boja: nije ni previše siva, nije ni previše braon, već odmeren balans hladnog tona. S tim u vezi, fenomenalna je za pregib kapka kao tranziciona boja i veoma se fino blenda sa drugim bojama, pogotovo tamnijim. 
Međutim, odlična je i kao sama za ceo kapak. Ne mogu dovoljno da opišem nosivost ove nijanse. Može se kombinovati za dnevnu varijantu, ali i za jaču šminku.

Evo jednog svoča. Na svoču, nažalost, izgleda više braon nego što bi trebalo. 





2. Brule



Brule je senka kojoj se vidi pan što govori o korišćenju, međutim o njoj nema mnogo šta da se kaže sem da je odlična bazna senka. Spada u Mac-ove satin senke. Satin grupacija je neka sredina: neke senke su mat, a neke imaju sjaja. Brule ima trunku šimera u sebi, ali jedva-jedva primetno. Sjajno se ponaša i na svetlim očima. Dakle: kao baza divna, ali i samo ona uz maskaru i obrve radi odličan posao. Kremasta je, mekana, lepo se nanosi i ne trusi se. Boja je bež sa trunkom roze. 

Evo svoča. Naravno, pošto sam ja duhovski bela - ne vidi se ništa.




3. COPPERING



Coppering senka spada u Veluxe Pearl grupaciju senki. Ovo bi značilo da su neka jača varijanta frost senki (metalik). Pigmentacija je fantastična, boja je sjajna, moć kombinovanja - odlična. Veoma je mekana, ali opet ne premekana. Što se tiče boje, kao što možete primetiti, izuzetno je topla. Ko voli tople neutralce (mada ova nije neutralna toliko!) - divotica. Ko je naleteo na stranu jutjuberku Jaclyn Hill, e ovo je neka njena nijansa! Boja je između crvene, bakra, cigle i nečeg zlatkastog. Sasvim je dovoljna ona sama za ceo kapak, može i kao tranzicija, a za one umešnije i na donju vodenu liniju. Za ljude sa plavim ili zelenim očima: ova senka vam treba u životu! :D


Evo svoča koji je, usput, i van fokusa. 




4. NAKED LUNCH




Naked lunch je jedna od senki o kojima se najviše priča, tj. ima najviše hajpa oko nje, a onda se ljudi pomalo razočaraju. Međutim, ona je kod mene na listi omiljenih jer za određenu svrhu mi je jedna od boljih. Dakle, ona spada, takođe, u FROST finiš. Ima tog bisernog u sebi, metalik odsjaja. To je jedna dobra senka sa šimerom za unutrašnji deo kapka i za deo ispod obrva kada hoćete malo iluminacije tu. To je to. To bi trebalo da bude njena definicija i za to je odlična. Malo je tvrđa, ali se i dalje dobro nanosi, a uglavnom je ne blendam previše jer je nanosim samo u pomenute svrhe. Boja je biserno-roze neutralna. 


Evo svoča:



5. Soft brown




Soft brown je poslednja od pet senki i nova Mac grupacija: mat senka. O tome ne treba ništa da govorim, klasična mat senka. Međutim, ovo mi je jedna od omiljenih u poslednje vreme (ne samo Mac). Mekana je kao svila, na dodir. Da mažete prstima, bilo bi kao puter da mažete (ok, malo hiperbolišem, ali shvatate poentu...) Ovo mi je jedna od omiljenih toplih tranzicionih senki i senki za pregib kapka. Kada želim samo neutralnu varijantu, stavim Brule ili bilo koju bež senku i u pregib izblendam ovu i dobije se fenomenalan rezultat. Ovo plus crveni karmin i spremni ste i za večernji izlazak! Ja sam svetla, i meni je odlična, a sjajna je i za tamnije devojke. Boja je baš soft brown. Svetla varijanta braon boje sa mrvom nečeg roze i kajsije. Ovo mi je favorit,  trenutno, od svih pomenutih.

Evo i svoča:



Eto, mislim da sam iscrpno prošla kroz ove nijanse. Sve su odlične što se tiče nijanse, nosivosti, isplativosti i korišćenja i sa kombinacijom ovih 5 može se postići svašta. Za nijansu više vuče sve na toplije tonove. Nadam se da ću nekome suziti izbor ako se razmišljao da sebe časti nekom MAC senkom.

Ja svoje držim u refill paleti i savetujem da uzimate ovu varijantu jer je povoljnija nego sa celom kutijicom. Takođe, kod mene na blogu možete videti ideju za slaganje senki a da ne kupujete praznu paletu! 




MAC senke možete naći jedino u Ušću, po ceni od oko 1700 din. Apelujem i ovim putem da ne kupujete kod raznih MAC palete i slično, jer su u pitanju kopije, a to stavljate na svoje oči. :)



Volite li vi MAC senke?
Favoriti neutralnih?



Do narednog kucanja...

Maja / Skin Harmony

6 коментара:

  1. Zaista su lijepe. Imam par refila, ali nekako predjoh na Inglot i tu sam ih malo zapostavila. :) Da li znas koliko kosta prazna velika paleta u MAC-u u Uscu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu vala! Ovako prazna bez onih mesta za senku unutra, oko 1000 din, ako se ne varam. Ovako mogu i rumenila da stanu. Njih jos nisam depotovala. :) A Inglot ne zaostaje za Macom po izboru i kvalitetu, i ceni😊

      Избриши
    2. Samo 1000? E obradova me, mislila sam da je najmanje 3000 izbjegavala sam je zbog toga :D
      Inglot mi je mozda i za nijansu drazi sto se tice sjena, nekako su mi kvalitetnija, lakse radim sa njima. Zatim, znatno su vece Inglotove sjene. MAC su 1.3-1.5 g, a Inglotove najmanje 2-2.3 g, a ima ih i od 3+ g. P.S. Cijena im je 840 RSD po refilu, a MAC-ova 1600(a vjerovatno su i poskupile sada). Probaj ih, odusevices se zaista. MAC obozavam sto se tice drugih proizvoda, a imam i neke sjene koje su stvarno jedinstvene nijanse i nastavicu da skupljam nekad sigurno. <3

      Избриши
    3. Bez one plastike, tako nestomjemcena. Nisam znala da je Inglot refill tako povoljan, tj. Negde i jesam imala u glavi, ali sam smetnula s uma. To mi je sledeca destinacija onda, pa obavestavam o ulovu. 😆

      Избриши
    4. Vazi, obavezno javi da vidimo i tvoje boje. <3

      Избриши
  2. Boje su predivne, jako mi se dopadaju :) Trenutno ne bih kupila jer su mi skupe ali sigurno je da ne patim da mi pise MAC na senkama, tako da cu fake sminku zaobivi u sirokom luku, sto bi se reklo :) <3

    ОдговориИзбриши