понедељак, 21. децембар 2015.

Domaća i prirodna kozmetika: DETOX maska (Dr Lukić)



Dobar decembarski dan svima koji piju kaficu/čaj sa đumbirom i čitaju! Nastavljam obećani serijal o manje istraženim domaćim prozivodima koji su na prirodnoj bazi, a vredni pažnje (ili malo manje vredni).

Danas predstavljam jednu dobru dopunu u generalnoj nezi kože lica: masku. Maske, generalno, volim kao jedan dodatak, instant čitastače ali i malo ,,me time'' element.



Ovu masku sačinio je Dr Lukić. Maska dolazi u više verzija, što je odlično jer je prilagođena sastojcima raznolikim potrebama kože. U prodaji se mogu naći:


  • Maska za nečistu i problematičnu kožu
  • Maska za normalnu kožu
  • Maska za suvu i osetljivu kožu
  • Maska za masnu kožu

Ovim su pokrivene bazične potrebe različitih tipova lica. Maska dolazi u pakovanju od 20 gr. i unutar tih 20 gr. namenjena je za 3 korišćenja. U principu, smatram da može i za 5, bez problema. 
Verzija koju sam ja uzela je, kao što vidite: za nečistu i problematičnu kožu. Nije mi koža toliko problematična, ali je u poslednje vreme malo podivljala, pa sam uzela kao dodatni tretman koji bi dublje uticao na nečistoće i nepravilnosti.

Maska je praškastog sastava, veoma rastresita i preporučuje se jedna supena kašika za jednu upotrebu.


Sam sastav maske je dosta bogat i jak (meni, inače, ovi sastojci odgovaraju i pojedinačno). Sastav je potpuno prirodnog porekla: bela glina, list zelenog čaja, list bokvice, nadzemni deo majčine dušice, cvet nevena i zeolit. 

Maska se priprema standardno: jedna supena kašika smese se prelije sa malo mlake prokuvane vode ili kamilice. Malo bi trebalo da odstoji da se sve dobro sjedini, ali ja nikad ne čekam duže od 2 minuta. 

Nanosi se na lice, a po potrebi i na vrat (OBAVEZNO izbegavati okoloočni deo i oko usana, jer je tu koža najosetljivija i najtanja) i treba da odstoji 15 - 25 min. Spira se lagano mlakom vodom. Dakle, ko je koristio zelenu glinu - proces je identičan.


Utisci:


Ono što sam primetila u procesu stajanja maske na licu (u odnosu na glinu), rastresitija je, malo više ima praha. Moguće da je to posledica toga što nije stajala dovoljno u mlakoj kamilici. 

Sami utisci o dejstvu su ODLIČNI. Pošto mi je lice bilo malo haotično, zaista sam videla blagu, ali relevantnu razliku. Bilo je mekše, nije isušilo kožu (jer nije čista glina, već ima i blage i negujuće sastojke) i malo mi je pročistilo pore.

Mislim da mogu slobodno da preporučim svakome ovu masku (ne znam za druge tipove kože), ali kao opštu masku kada vam lice malo poludi. Veoma dobar dodatak. 

Ja sam svoju masku kupila u manjoj, preslatkoj zdravoj hrani: Moje zrno, na Konjarniku. Prvi put sam je tamo videla i uzela na slepo. Nisam, do sada, bila upoznata sa njima. MedikaBg proizvodi proizvode DrLukića. Cena je: 380 din. za 20gr. Sad, kada se uzme u obzir da ima neveliki broj korišćenja, možda cena nije idealna. Međutim, da imate po potrebi da stavite - svaka preporuka.




Jeste li probali ovu masku?
Imate li predloge za druge dobre maske?


Do narednog čitanja...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар