субота, 17. октобар 2015.

Lavanda - osveživač (DIY)

Možda ste već primetili da sam ljubitelj projekata koje mogu sama da izradim. Naravno, vreme je ograničavajući faktor, ali zaista pokušavam da otmem sve što mogu i da sama nešto ,,sklepam''. U svetu ,,diy'' (do it yourself), mnogo ima saveta i u okvirima lepote, prirodnih i povoljnih rešenja.

U ovom kratkom tekstu, nudim vam jednostavan recept za osveženje. Međutim, ovo osveženje ne tiče se vaše kože, već ambijenta, prostora, posteljine i sl. 







 Volim da mi prostor miriše, mislim na sobu, prvenstveno. Međutim, prskalice koje su dostupne, uglavnom, nisu najzdravije rešenje: prepune su hemikalija koje nisu zdrave za organizam. Neće vam, svakako, ništa strašno biti od njih, ali ako mogu da se, delimično, izolujem: što da ne? Ujedno, mogu da prođem i povoljnije.

Recept je veoma jednostavan i sastoji se od nekoliko elemenata. 

  1. Treba vam prazna bočica. Bočicu možete kupiti u DM-u ili iskoristiti staru. Ja sam, u ovom slučaju, iskoristila bočicu od ružine vodice.
  2. Ulje lavande - da je čisto, u zavisnosti od jačine ulja, staviti po slobodnoj proceni između 7 - 20 kapi
  3. Pročišćena voda
  4. Soda bikarbona - čista (može se nabaviti u prodavnicama zdrave hrane)
  5. Opciono: ružina vodica za svežinu i element drugog mirisa








Kada sve smućkate, protresite dobro i možete da ga koristite. Spremno je za upotrebu, zdravo je, jednostavno je i mirisno. Naravno, ovo se podrazumeva da je namenjeno ljudima koji vole miris lavande. Doduše, možete i sami dozirati koliko vam prija jačina. Osveživač možete koristiti za prostor, ali i za osveženje posteljine, jastuka, peškira i slično tome.

Lavanda je poznata po svom umirujućem dejstvu, stoga je ovo pravi pogodak da pridodate jedan element relaksaciji. Sve mali koraci u svakodnevici.

Ja volim da dekorišem, pa sam našla slatku pozadinu, zapisala i sastav (bilo je za poklon), poklopac obložila dekorativnim selotejpom.






I, to je to...Počeli smo s prirodom, tako i nastavljamo. Kao što sam najavila na FB stranici (klik), kreće serijal tekstova o domaćoj (EX YU) prirodnoj/organskoj/zdravijoj alternativi u kozmetici. Biće slatkih proizvođača i različitih proizvoda. 


Volite li ,,uradi sam'' projekte?





Do narednog teskta...

Maja / SkinHarmony

Нема коментара:

Постави коментар