уторак, 20. октобар 2015.

Domaća prirodna kozmetika: GDJICA PTICA (kremica i dezić)







Najavila sam već serijal o domaćoj prirodnoj i/ili organskoj kozmetici. Pošto u poslednjih nekoliko godina raste popularnost kozmetici sa velikim udelom prirodnih i organskih sastojaka, velike kompanije su u tome videle mogućnost sa kapitalizaciju novca, te su proizvodi velikih kompanija papreno skupi. Neke sam probala, ali veliki broj takvih proizvoda mi je na listi čekanja, upravo zbog cene. Ne volim da me neko pravi budalom u kozmetičkoj industriji, te se trudim da pazarim razumom (doduše, ne uspevam uvek). 

Ipak, volim da probam, jer ako bi zaista bilo čisto i dobro, uložila bih novac. Veliki je problem i sa etiketama kada je reč o prirodnom i organskom. Počeli su, veoma drsko, da koriste terminologiju zbog reklame, jer postoje rupe u zakonu, ali - sastav je nezaobilazna stvar. Tako da, šta god pisalo na velikoj etiketi - ukoliko niste uvereni, proverite sastav i proverite da li imaju sertifikate za prirodno i organsko. 

Takođe, treba imati u vidu: kada je nešto 100% organsko, uglavnom se mora držati u frižideru i ne može da traje duže od nekoliko nedelja.






 U vezi sa svim prethodnim rečeno, krenula sam u potragu za domaćim manjim firmama koje koriste prirodne proizvode, a cene nisu paprene. Važno je istaći da prirodno i organsko nisu garant da će nešto vašem licu odgovarati, kao što nije ni garant da vam neće više odgovarati krema prepuna loših sastojaka. Dešava se i to. Međutim, mnogo je razloga ,,ZA'' da se proba istraga u tom domenu. Cilj mi je da pružim podršku malim kompanijama (EX YU) koje su pune srca i zaista se trude, a vrede, a ljudi možda nisu dovoljno čuli o njima. Što bi rekli, disclaimer: ideja je moja, sve sam kupila svojim novcem i ne reklamiram zbog reklame, nego za viši cilj. 

Posle malo dužeg uvoda, krećem na prve proizvode u serijalu. U pitanju je mala hrvatska firma koja izrađuje domaće proizvode, imaju mali asortiman, pažljivo osmišljen i presladak logo: Gdjica Ptica.






 Gdjicu Pticu sam naručila još pre nekog vremena i uslikala i spremila, a onda sam rešila da integrišem u ovaj serijal. Proizvodi koji se nude su mahom na prirodnoj bazi: pčelinji vosak, lavanda, maslinovo ulje, ulje narandže, ulje čajevca, kokosovo ulje i sl. 

Ja sam pazarila: Gdjica Ptica Kremica (Narandža i cimet) i Dezić. Pa krenimo redom u utiske...










KREMICA (NARANDŽA I CIMET)





Gdjica Ptica kaže: Potpuno je prirodna višenamjenska krema čiji su sastojci sve ono najbolje što priroda daje za njegu kože: ekstra djevičansko maslinovo ulje, neven, kamilica, pčelinji vosak  i cimet i ulje naranče. Kremice se koriste za njegu lica i tijela.

Šta ja kažem?

Krema je masnije teksture i vidi se da je na bazi pčelinjeg voska. Bogata je. Miris je srednji po jačini, a po aromi se najviše oseća ulje narandže i cimet, te deluju osvežavajuće, a sa druge strane nekako ,,cosy''. Kao da treba da je mažete uz pucketanje vatre, što je moj sledeći predlog. Mislim da je ovu kremicu idealno mazati u zimskom periodu, kao noćnu negu. Koža mog lica je normalna ka kombinovanoj i, u principu, meni prija da je mažem noću kao melem. Ujutro mi koža bude nekako zdravija, svežija, regenerisana. Kombinovala sam nju i Freshka gora (KLIK), slične su po sastavu i ideologiji.



Kremicu je idealno držati u frižideru ili na tamnom mestu zbog sastojaka, ipak, rok trajanja nije ograničen na nekoliko nedelja. Ali su idealni uslovi za kremicu u frižideru. 

Namenjena je svim tipovima kože kao hrana, međutim, sigurna sam da postoji mogućnost da ne bi prijala ljudima sa izuzetno masnom kožom. Naravno, ovo treba uzeti sa rezervom, jer ulja se koriste i na masnoj koži jednako delotvorno.

Sastojci koji su u kremici su zaduženi za dodatnu hranu kože, pčelinji vosak deluje protivupalno, eterično ulje narandže utiče na opštu cirkulaciju, te se koristi često u anti-age kremama, neven pospešuje rast tkiva. Dakle: sve je u službi regeneracije i buđenja kože, stoga mislim da je idealna noćna nega.

Pošto je višenamenska, meni se odlično pokazala kao nega zanoktica i za laktove i stopala. Kremica pomaže i za osip, crvenilo, ubode, ekceme i sl. endokrinološka stanja. 

Kremica dolazi u dve veličine: 25 ml. i 100 ml. Kod nas se ne može kupiti, ali se preko fb stranice može napraviti neki dogovor (ja sam svoje podigla u Bosni). 

Cene su: 4e (25ml) i 11e (100ml)


DEZIĆ





Dezić, odnosno, dezodorans, odnosno - kremica za uklanjanje neprijatnih mirisa je još jedan od proizvoda u ponudi. Sačinjen je od ekstra devičanskog kokosovog ulja, ulja čajevca i limuna, sode, škroba tapioke iz bio uzgoja.

Svi ovi sastojci su dobri i kao stvoreni za neutralizaciju mirisa a da ne zaustavljaju rad žlezda, što mi je važno. Nažalost, nemaju svi luksuz da koriste zdrave dezodoranse jer nisu jednako delotvorni kao komercijalni, uprkos tome što su zdravi, ostaju samo zdravi, ali nedovoljno delotvorni. Dezić je uniseks i za sve tipove kože. 



Kokosovo ulje je poznato po višestrukim namenama, između ostalog je sjajno kao antiseptik i ubijanje štetnih materija, a upravo to je važan proces koji se dešava pri znojenju. Važno je da se ne spreči znojenje, jer to je benefitno za naš organizam, ali je važno i da ne budemo smrde :D 
Ulje limuna treba da dezinfikuje kožu, znamo da je limun bogat dobrim vitaminima, a ulje ima svoje sposobnosti koje utiču povoljno na kožu, mada treba biti obazriv sa njim.


Šta ja kažem?


Dezić je čvrste strukture, bele boje i ima sitne gromuljice (od sode). Idealno je držati ga u frižideru da se ne bi topio, a i ne bi trebalo da se menja često temperatura - topljenje:hladjenje. Dezić se malo nezgodno nanosi kada je potpuno stvrdnut, pa je najbolje malo da odstoji da bi se lakše naneo. Nanosim ga čistim prstim i na čistu kožu. Relativno brzo se upije i ne ostavlja tragove.

Da li pomaže za neprijatne mirise? DA! Poprilično efektivno i to je moje najveće oduševljenje. Naravno, ne mogu nikada meriti aršinima komercijalnih roll-on stvarčica jer oni koriste silne gadosti da ubiju te mirise. Za jedan prirodan dezić - ja sam jako zadovoljna (probala sam ih više, nisu mi se svi pokazali sjajno). 


Dolazi u dve veličine: 40 ml (7e) i 60 ml (9e)


Fotografija sa sajta


ŠTA JOŠ MOŽETE KUPITI KOD GDJICE PTICE?


  • Sexy ulje za lice i telo
  • Gdjica Lavanda (kremica sa lavandom)
  • Tonik za lice
  • Ulje za bradonje :)
  • Ulje za sunčanje

ŠTA JA PLANIRAM DA JOŠ NABAVIM?


Zanima me tonik, te da napravim komparaciju sa još jednim tonikom domaće proizvodnje, a možda bih uzela ulje za bradonje za dečka. Nije da želi, ali fore radi. Ko zna?

FB: https://www.facebook.com/gdjicaptica

sajt: http://www.gdjica-ptica.com/




DA LI VAM SE DOPADA IDEJA O SERIJALU?

KAKO VAM SE ČINI ŠARMANTNA GDJICA PTICA, MENI JE VEOMA SIMPATIČNA?

IMATE LI JOŠ PREDLOGA ZA DOMAĆU PRIRODNU KOZMETIKU?



Za kraj, pozdrav od zimske Gdjice!




Do narednog teksta...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар