субота, 6. јун 2015.

Paleta za senke: DIY (Uradi sama)


   Dugujem uvodno objašenje svojim, još nestvorenim, čitaocima. Naime, blog sam pokrenula protekle godine, ali zbog raznolikih poteškoća nisam uspela da nastavim sa pisanjem, a nisam želela da fušarim sa tekstom, pa pauzom. Nadam se da će mi ovog leta poći za rukom da svoje namere ostvarim. Pripremila sam, nadam se, interesantne tekstove za potonje dane, te ćete moći uz hladnu limunadu ili ledenu kafu da koju reč sa mnom i podelite. Bez daljeg samoobjašnjavanja, evo jednog DIY patenta od mene, za početak.


PALETA ZA SENKE: NAPRAVI SAMA 





 S obzirom na senke koje imam u depotovanoj varijanti, planirala sam da kupim Z paletu (Makeup Plaza prodaje), ali sve, nekako, nisam to imala prioritetno. A onda, epifanija: jednog sasvim normalnog majskog dana, kupovala sam uloške, a uz uloške dobijate simpatične metalne kutijice sa simbolima evropskih gradova (Pariz, Venecija, Amsterdam...) Dođem kući i shvatim praktičnost kutijica, sem prvobitne namene.

 Naime, uzela sam Martinović senke kojih imam dosta, a depotovane su i super-lepkom pokušala da ih zalepim. Šta se dogodilo? Dobila sam preslatku paletu, savršeno stabilnu i izuzetno praktičnu. Glavno - gotovo besplatno. Uloške, je li, kupujemo stalno, a gratis kutijice često defiluju.

 Evo kako izgleda puna kutijica, ne zamerite na malo zamrljanoj metalnoj površini. Generalno, nikakav haos se ne napravi kad se sastavlja. 

Martinović senke u DIY paleti

Za ovu jednostavnu rukotvorinu potrebno vam je: 
  1. prazna, metalna kutijica (pretpostavljam da još ima opcija koje se mogu koristiti sem kutija za uloške)
  2. Super-lepak: jedino je on potpuno siguran da senke neće otpasti
  3. Naravno, senke

















 Evo i fotografije kojom dokazujem da je sasvim bezbedno nosati ih, pred leto, mislim da je sjajno rešenje za pakovanje. Možete depotovati senke koje želite i spakovati ih. U standardnu kutijicu staje 9 senki. Voila!



 Nadam se da vam se dopao predlog i da će nekome biti korisno, a i značajno olakšati budžet za neku dobru SPF kremu za dobrodošlicu Suncu.

U narednom tekstu, očekuje vas osvrt na jednu nekonvencionalnu Sleek paletu vedrih boja!


Do narednog čitanja,
Maja/Skin Harmony

9 коментара:

  1. Zanimljiv DIY, ne bih se nikada tako nečeg setila! :))

    ОдговориИзбриши
  2. Simpa post! Umesto lepka mogu i magnetne tracice :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala devojke! :) Tako je, mogu i magnetne tračice, nego - ko veli, svi imamo super-lepak u kući, pa da bude što jednostavnije.

    ОдговориИзбриши
  4. Super je ideja! :)
    Samo što ja ne kupujem te depotovane senke,imam palete i paletice,ali ako kupim obavezno ću da isprobam(imam 3 kutijice). :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, ali većinu senki možeš i sama da depotuješ. Mnogo je lakši život otkad sam počela i to da uvodim. Palete su zgodnije za pakovanje, za snalaženje i slično. Probaj i javi! :)

      Избриши
  5. Ovo je zaista odlična ideja jer imam mnogo malih mono sjenila. Mislim da ću isprobati čim prije uspijem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da je korisna. Napraviću i apdejt: za lakše snalaženje, nalepila sam nazive boja na poklopac sa unutrašnje strane. Drago mi je da će ti biti korisna ideja. :)

      Избриши