понедељак, 22. јун 2015.

Darivanje dobrodošlice - zavirite!

 Kao što sam obećala - sledi darivanje u znak dobrodošlice i uz prizivanje dobre karme. S obzirom na to da mi je ovakva interakcija kao ideja simpatična, htela sam i ja nekog da obradujem, posebno što meni baš nikada nije išlo da imam srećni ,,random''. Poklončići su skromni, ali važna ja pažnja.


 Poklon paketić se sastoji od:

  • Knjiga o sreći - Silven Rudez
  • China Glaze lak, nijansa - Love letters
  • Collistar mono senka 04, obretto satin serija
  • Tajni sastojak
Collistar senka

China Glaze lak


 Uslovi za učešće:

Inače ne bih uslovljavala, tj. to neće biti praksa na ovom blogu, ali s obzirom na to da je blog potpuno nov, ovog puta - uslov će biti da post podelite na društvenim mrežama (Facebook), da bi što više ljudi imalo šansu da osvoji paketić i u komentarima ostavite podatke: Ime, prezime, e-mail adresa i kažite šta je to o čemu najviše volite da čitate na lifestyle/beauty blogovima. Ukoliko ne želite javno da ostavljate podatke, to možete učiniti tako što ćete mi poslati privatno na mejl: mjrdvjvc@yahoo.com

Standardni način izvlačenja je putem random.org, te ću se i ja prikloniti istom. Proglašenje pobednika će biti nakon što se vratim sa letovanja.

Post Scriptum: Izvinjavam se na osrednjim fotografijama. Fotografisala sam uz neadekvatno svetlo.



















Zanimljivi tekstovi čekaju na objavljivanje!
Hvala na čitanju svakom paru očiju.

Maja / SkinHarmony

1 коментар:

  1. Facebook Jelena Aleksic
    mail jbrcerevic@yahoo.com
    Najvise volim da citam favorite meseca i trikove u vezi sminkanja :-)

    ОдговориИзбриши