субота, 14. мај 2016.

City Color rešenje / Senka za obrve



Pre nego što je naišao trend ,,obrva'', nisam sigurna kako sam živela. Ne mislim, svakako, na suludo iscrtane, tetovirane ili, takozvane ,,Instagram obrve''. Mislim, pre svega, na jedan uljudni i estetski doteran vid oblikovanja i forme lica. I zaista, obrve lepo popunjene savršeno daju formu licu i nije potrebno mnogo šminke da bi celokupan izgled bio pristojan i sveden.

Onda je došao bum olovaka, senki, gelova, maskara itd. Isprobavala sam razne stvari. Bilo je formula koje su mi manje ili više odgovarale, ali mi je uvek bilo nezgodno da pogodim i oblik i boju, koja je, složićete se, presudna za prirodni izgled.

Boja koja mojim obrvama leži je pepeljasto-siva. U ponudi su, pak, često toplije braon u nijansama, crne ili karamel plave. Konačno sam naletela na svoju koloritom, a i oblikom, idealnu zezalicu za obrve. 



City Color je, od nedavno, na našem tržištu. Ne znajući šta da probam, uzela sam, između ostalog, senku za obrve. Senka je dvostruka, tj. ima dve nijanse tamnije, ali malo drugačijih podtonova. Nije u pitanju kombinacija gelaste formule i praškaste, već su obe senke. Desna strana je ta koja je za mene pun pogodak, bar se nadam da sam ubola. Setić nosi naziv - Bold brow. Ja ne idem, nikako, za idejom boldbrowtetovaže, ali senka mi se baš dopala.

City Color / Bold Brow





Senka dolazi u praktičnom plastičnom pakovanju i uz to dolaze dve male četke iskošenog vrha. Moram priznati da četkice nisu nimalo loše. Možda su mi  za nijansicu deblje nego što bih ja želela, pa korisim svoju, regularnu četkicu. Ipak, ako bi se desilo da zaboravim svoju, ove bi bez problema poslužile. Jedino što su tako pakovane da stalno ispadaju kada otvorim kutijicu, no, manje važan podatak. I malo je jedna krenula da se rascvetava, ali za prvu pomoć - preživela bih.



Pigmentacija je sasvim bogata i za svrhu koja je meni potrebna je jako dobra. Možda za nijansu deluje praškastije, ali čim krenem da nanosim jako lepo klizi i nanosi se bez velikih problema. Za obrve mi je potrebno ukupno sa disanjem jedan minut, a napominjem - samo mi je ideja da popunim negde gde fali, kao što ćete videti i da boju ujednačim. Ne tražim preciznu crtu ispod i iznad. Levu stranu nisam ni koristila, samo desnu. Nije loše ako imate nekog kome fali proizvod, a odgovara mu boja - depotujete i poklonite. Nije loša kombinacija i kada se pomešaju, samo sam jednom probala.
Što se trajnosti tiče, prilično dugo stoje, trenutno ih ne fiksiram ni na jedan način. 



Na fotografiji ispod možete videti jednu obrvu sa senkom, jednu bez senke. Obrve malo puštam, pošto ih sređujem, pa je za nijansu drugačije nego kada je ,,idealno'' stanje. Ali slika je realna. Moje obrve nisu prezahtevne, ali imam nekih rupica i budu malo raščupane, kao što možete da vidite dok ih sad malo puštam. Obično za to koristim neki providni gel za fiksiranje, sada nisam da biste videli potpuno realno stanje samo ovog proizvoda. Na levu obrvu je stavljena senka, na desnu nije.





Set se može kupiti u tri nijanse, moja je najtamnija Medium to dark, ima 2gr što je izuzetno dobra količina za ovakav tip proizvoda. Može se naručiti preko UltraSun-a koji su uvoznici. Cena je oko 520 din.



Kakve su vaše muke sa obrvama?

Jeste li našli idealan proizvod?
Da li biste dali šansu City Color-u?



Do narednog čitanja...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар