субота, 2. април 2016.

6 povoljnih četkica za oči / predlog




April nam donosi sunce i veći akcenat na licu, samim tim - izbor alatki za šminkanje nije nevažan. Četkice u poslednjih nekoliko godina popularizovale i postale neizostavni deo rutine šminkanja (nekada smo koristili sunđeraste aplikatore i/ili prste). Samim tim, naravno, povećao se izbor i povećale su se razlike u cenovnom rangu. Dobru četkicu možete naći i za manje novca, ali i za pozamašne sume.

Ipak, kao što je reč o svemu, i ovde je moguće napraviti selekciju dobre ponude i u okvirima povoljnih četkica. Za mnoge skuplje sam uspela da nađem dobre alternative, pa čujte neke od dobrih predloga za investicije. A ova investicija vam je potrebna, jer razlika u nanošenju je, gotovo, neuporediva.

Elem, danas predstavljam 6 četkica različitih namena a kojima cena ne prelazi 1000 din. Većina je dosta povoljnija.




Sve četkice imaju različitu namenu i birala sam ih po učestalosti korišćenja, nekima od ovih dajem prednost i u odnosu na neke skuplje.

1) Aura / Četkica za blendanje i četkica za nanošenje/smudge


Aura



Četkica za blendanje (ujednačavanje i spajanje boja), verovatno je, jedna od najvažnijih četkica u procesu šminkanja. Iako imam favorita u skupljoj varijanti, ova Aurina četkica me je prijatno iznenadila. Relativno skoro se pojavila u grupi sa nekoliko drugih četkica. Dlake su duže, te je četkica malo veća i možda gušća, pa je odlična za krupniji potez blendanja i za malo manje precizno blendanje. Najčešće je koristim kada treba da blendam tranzicionu senku sa baznom senkom ili kao predkorak za preciznije blendanje. 

Sama drška je napravljena kvalitetno, od čvrste plastike. Jako je mekana na vrhu i ima malo kosine na vrhu, pa se čak može koristiti i za nanošenje blažih kontura na nos.

Cena je oko 350 din. i može se naći u Lilly-ju.


Četkica za smudge je manja četkica, gusto sabijena, kraće i prirodne dlake. Iako je namenjena za ,,smudge'', smatram da je višenamenska. Ja je koristim za: smudge, ili razmazivanje krejona ili ajlajnera, kada želim malo više grandž izgled; za nanošenje senke na donji kapak - lepo se nanosi i taman je veličine i za nanošenje senke. Prvobitna namena joj nije za nanošenje senke. I nije za ceo kapak (posebno ako neko ima veći kapak), ali je odlična za nanošenje na jedan deo oka kada želite precizno da utapkate senku. Zaista bih mogla slobodno da je preporučim svima!

Cena je do 300 din. i može se naći u Lilly-ju.




2) Ecotools - Velika četkica za nanošenje senke






Velika četkica za nanošenje senke brenda Ecotools pokazala mi se, jednako, korisnom i dugotrajnom. Kupljena je u okviru petodelnog seta četkica za oči pre više godine. Nijedna dlaka nije otpala pri pranju, drška se drži stameno. Jedino što, u jednom trenutku, prosto nisam mogla jedan deo da sperem i tako je ostao vrh malo promenjene boje, ali to ne predstavlja nikakav problem jer se, dalje, prala odlično, a tu je ostao neki pigment.

Ova četkica je gusta, mekana i dovoljno velika i široka za nanošenje senke na ceo kapak. Sama veličina cele četkice je idealna jer nije predugačka. Senka se veoma lepo aplicira njom, a najčešće je koristim za nanošenje bazne senke. Generalno, kod Ecotools-a mi se dopada što imaju ugravirani znak, te nikada ne može da se izbriše. Mnoge četkice se ishabaju, pa estetski izgledaju ružno, a može doći i do mešanja.  Potpuno nevažna stvar, ali eto - detalj koji je meni interesantan.

Ceo ovaj set bih peporučila, cena mu je oko 1300 din. i može se naći u DM-u. Nisam sigurna da li postoji ova četkica zasebno.



3) CITY COLOR - mala četkica za smudge


City color, smudge brush


Ova četkica je najnovija među pomenutim i, za sada je, najmanje koristim. Međutim, pošto se razlikuje od Aurine smudge četkice, pomenula bih i ovu. Ova četkica je brenda City Color, a broj je CCL01. Napravljena je od sintetičke dlake i izuzetno je mala i precizna. Takođe je višenamenska. Može se koristiti za precizniji smudge, ali i za nanošenje korektora ispod obrva (za isticanje oblika). Za sada je, najčešće, koristim ovako. Ne mislim da je neophodna, ali mislim da nije loša. Možda joj još nisam našla idealnu namenu.

Može se kupiti preko sajta City Color. Cena je oko 250 din. 


4) Artedeco / četkica za obrve; Cala / četkica za obrve (ajlajner)


Cala; Artedeco


Cala četkice su moja, sigurna, preporuka na nivou celokupnog brenda. Imaju veliki izbor, različite kolekcije i setove, a pristupačne cene. Ovu četkicu sam izdvojila jer ima dvostruku namenu, bar meni. Blush četkica, u istoj varijanti, mi se brzo raspala. Ova se drži, zaista, dobro i dugo. Broj četkice je 504 i prvobitna namena joj je za popunjavanje obrva. Sečana je koso i ima lep oblik za popunjavanje. Međutim, ja sam je, u prvi mah i duže vreme koristila za gel ajajlner i tu mi se pokazala fantastično. Dovoljno je kosa, dovoljno je precizna i dovoljno je tanka, a opet nije pretnka za rukovanje. 
Druga namena je za obrve. Trenutno je koristim tako - za popunjavanje obrva. Zbog dlake, idealna je za gelove za obrve, međutim, u kombinaciji sa senkom, meni je odlična! Zaista bih je preporučila svakome ko traži dobru četkicu za obrve (ili ajlajner).

Cena je oko 350 din. i može se kupiti u Alexandru (Zeleni Venac/Ušće/Južni Bulevar) ili putem njihovog sajta.


Artdeco četkica za obrve je nešto (posmatrana cela) kraća od standardnih, a malo duža od Ecotools. Načinjen je od visokokvalitetne dlake koja doprinosi elastičnosti i pristupačnosti u korišćenju. Ona je nešto deblja od standardnih četkica, te je ne bih preporučila baš svima - naročito ne onima koji traže savršenu preciznost. Ja je koristim, ponekad, da popunim širi deo obrve. Ipak, najčešće koristim ovu četkicu kada hoću da senkom postignem izgled ajlajnera. Dlačice ne ispadaju, međutim, plastika se malo odvojila, te mogu reći da nije idealnog kvaliteta, a najskuplja je od pomenutih četkica.

Cena je oko 900 din. (mada sam ja kupila u Bosni, pa ne znam precizno cenu; možda se i varam)



Imate li neke predloge za
povoljne, a kvalitetne četkice?


Do narednog pisanja...

Maja / Skin Harmony

5 коментара:

  1. Dobar izbor,.. Ne znam jesi li probala BLUSH cetkice, jako povoljne a izuzetno dobre.. Normalno da ima i boljih ali u nizem cenovnom rangu meni su CALA cetkice vrlo dobre.. Pogledaj, ima ih na Alexandrovom sajtu. :* :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!Za Blush sam bas podeljena: neke su mi bas dobre, neke mi nisu valjale.

      Избриши
  2. Odličan izbor :)

    Poseti moj blog bmmybeautyworld.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши