уторак, 16. фебруар 2016.

Organic Surge / Shine boost šampon




Malo reči o šamponima na blogu. Šampone ne biram toliko, pa isprobavam svašta, sklona sam menjanju. Nisam, ipak, našla nepromenljivu kombinaciju, a valjda je to u moru proizvoda i nemoguće. Danas pišem o Organic Surge Shine boost šamponu. U principu, ne bih kupila nikad za sebe ovaj šampon jer mi sjaj koji se nudi nije primaran, ali pošto sam ga dobila - iskoristila sam ga, a evo i mojih utisaka.


Organic Surge / Shine boost šampon


 Organic Surge je jedan od brendova koji kod nas nema još dovoljnu reklamu, pa ga nećete baš sresti mnogo na blogovima, automatski ni u slobodnom korišćenju. Ja sam probala više stvari i, moram priznati, u cenovnom rangu koji je zaista pristojan i sa dosta prirodnih elemenata (a s obzirom na to da nije domaći brend) - ja sam podosta zadovoljna. Vode se prirodnom licencom, ne testiraju na životinjama i imaju pakovanja koja se mogu reciklirati. Moje pakovanje je stara varijanta jer sam ga i ranije fotografisala. Formula ne bi trebalo da je promenjena, već samo pakovanje.

Kao što vidite, dolazi u zgodnom pakovanju tube, poput nekih balzama. Meni je ovo pakovanje zgodno i za doziranje, a i estetski fino izgleda, ako pravite spa momente u kupatilu :). Pakovanje sadrži 250ml, tako da je izdašno u granicama normale. Spisak sastojaka možete videti u daljem tekstu:



Aqua (Water)*, Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Ammonium Lauryl Sulfate*, Glycerin*, Coco-Glucoside*, Glyceryl Oleate*, Benzyl Alcohol, Lauryl Betaine*, Polyglyceryl-4 Caprate*, Sodium Chloride*, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride*, Parfum (Fragrance)*, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Oil*, Polyquaternium-22, Dehydroacetic Acid, Sodium PCA*, Sodium Lactate*, Sodium Phytate*, Arginine*, Citric Acid*, Aspartic Acid*, PCA*, Glycine*, Alanine*, Pimpinella Anisum (Anise) Fruit Oil*, Serine*, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Valine*, Isoleucine*, Proline*, Threonine*, Sodium Benzoate, Alcohol*, Ascorbic Acid*, Potassium Sorbate, Tocopherol*, Histidine*, Phenylalanine*, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate*, Citral*, Limonene*. **ingredient from organic farming. *naturally derived ingredient. 



Postoje, dakle, i sastojci iz organskog uzgoja i dosta sastojaka je prirodno proizvedeno. 




Potencijalni problem prirodnijih šampona je da nemate utisak da dobro peru skalp. Međutim, ovde to nije slučaj. Iako ovaj šampon ne bih sama kupila, sad ću razmisliti. Moja kosa je suvlja, talasasta, a ovaj šampon je namenjen za normalan tip kose. Međutim, meni ovaj šampon dosta odgovara. Miris je prijatan, citrusni, nije previše agresivan, nije previše veštački. Kosa miriše posle pranja i na šampon. 

U sebi ima esencijalna ulja grejpfruta, limuna i pomorandže što doprinosi citrusnom mirisu koji šampon nosi. Konzistencija je mrvicu ređa, vodenastija i treba malo više proizvoda (bar ja imam tu potrebu), ali kosu pere veoma lepo. Posebno kada se uzme u obzir da ima i dosta prirodnih i nehemijskih sastojaka.

Ne, ne dobije mi kosa ludački sjaj. To i ne očekujem, ALI - volumen mi bude lep, kosa bude čista i bude mekana. Mekana je, pretpostavljam, pre zbog pakovanja/ulja, ali sveukupni utisak u bilo kojoj kombinaciji je jako dobar.






Može se naći u ponekom DM-u i u ponekom Lilly-ju. Dakle, mora biti malo bolje opremljena drogerija, nisam viđala u manjim, lokalnim. Cena je, slagaću, oko 800 din. Cena nije niska, ali nije ni previsoka s obzirom na to da je šampon prirodni, stranog brenda, a radi posao dobar.

Šampon, možda, ne bi odgovarao ljudima sa izrazito oštećenom kosom ili onima sa izrato masnom, ali mislim da kada ne znate šta ćete - ovo bi moglo biti odlično rešenje. Moje preporuke za ovaj šampon, i ovaj brend u celini.




Da li ste probali nešto
od Organic Surge brenda?





Do sledećeg pisanja...

Maja / Skin Harmony



Нема коментара:

Постави коментар