субота, 21. новембар 2015.

Novotarije #2



Iiii, napravih omanju pauzu. Stižu sličice noviteta od kojih, neki, više i nisu noviteti jer sam, u međuvremenu, imala još noviteta. Na taj način, ova igra jurenja noviteta dobila je ludačke dimenzije. Na kraju ću postaviti ono što je islikano, a sve što je novo nakon toga tek sleduje.

Druga polovina novembra i decembar su idealni za nežni udarac po novčaniku: setići, Sephora novogdišnje kolekcije (neke stvari su se VEĆ rasprodale), akcije itd. 

Sad prikazujem nešto što sam pazarila u periodu pre. Uživajte!








Naručila sam tonik naše firme All Naturals o kojem će biti zasebna recenzija u okviru serijala domaće i prirodne kozmetike. O dojmovima ćete čitati u tom tekstu, detaljno. Sada mogu da kažem: vau.

  • Marigold - Ulje avokada, višestruka namena
  • Eterično ulje čajevca, takođe, višestruko ga koristim u okvirima aromaterapije




  • L'occitane kreme sa Verbenom i originalna sa Shea Butter-om. Utiske možete pročitati u prethodnom tekstu. Ono što mogu da kažem sada je da se baš brzo troše. 




  • EOS balzami - o balzamima ću imati poseban tekst jer postajem sve sigurnija u svoju teoriju da izazivaju zavisnost. Inače, ovaj mint mi, nikako, ne prija. Glava me boli od njega, bukvalno, što je retkost da mi neki miris tako smeta. Crveni mi se već dopada i trackala bih ga samo zbog mirisa, ako ništa drugo.




  • Essie lakovi su bili na akciji u Beautyshop.rs, pa jedan lak možete kupiti za 474,00 din. što je sjajna ponuda. Akcija traje još uvek. Ja sam uzela ove tri nijanse: Fifth avenue (topla crveno-narandžasta), Angora Cardi (divna boja tamnog mesa) i Sand Tropez (sjajna bež svetlo-siva nijansa). Pigmentacija sjajna, trajnost, sve.
  • China Glaze - I'd melt for you, zanimljiva i šik nijansa koja je, naglo, postala hit ove jeseni. Efekat folije na noktima, nažalost, malo težak za mazanje. Cena: oko 450 din.



  • Revlon Equave kearatinski tretman koji se stavlja na mokru kosu bez ispiranja. Još nemam formirane utiske, isprobavam. :) Cena: oko 1500 din.
  • Balea mackalice za stopala: do sada trošim nekoliko tuba. Jako dobre. Ove su za mamu.
  • Vichy deo - Do sada, podvlačim, najbolji stik koji sam probala. Ne i najzdraviji, ali najbolji. Cena: oko 1200 din.


Malo mackalica u vidu šminke...





  • Tarte Amazonian Clay rumenilo u nijansi Charisma. Sve što mogu da kažem: FENOMENALNO. Cena: oko 30$
  • Maybelline Fit me korektori: skinuh sa wishliste korektore. Jako dobri, posvetljuju fino, rade baš fin posao, a nisu preteški. Cena: oko 5e
  • Primark korektor - sestra je to uzela, neka Primark marka. Nisam previše isprobavala.



  • Mac, Rebel - pravi jesenji. Boja trule višnje. Kremast. Cena: oko 2500 din.
  • Mac, soft brown, refill senka - sjajna za pregib, topla nijansa. Cena: 1700 din.



  • Essence - Roses paleta, viđali ste ove palete svuda. Mogu da kažem da zaista vrede za taj novac, donju nijansu u levom uglu sam baš dosta koristila. Malo su praškaste, ali oprašta im se. Cena: oko 550 din.
  • Essence - novi tečni ruž, doduše, moram priznati da je pre sjaj nego ruž. Fina nude nijansa. U pitanju je: đavola, ne mogu da pročitam :D Cena: oko 200 din.



  • NYX - paleta za konturisanje, dosta fin proizvod, malo praškast i nemoguće je iskoristiti pun potencijal. Ali, pošto je u vidu senki - mogu se koristiti super i kao senke. Cena: oko 2800 din.
  • Aura - senka za obrve; novitet koji ste videli. Poprilično sam zadovoljna, za sada. Imam najtamniju nijansu. Moguće je pazariti tri nijanse. Cena: oko 500 din.
  • Primark ajlajner - ne mogu da kažem da sam oduševljena, slaba pigmentacija, očajna četkica.

  • Real Techniques - četkica za setovanje, kupljena u DM-u. Jako dobra za setovanje korektora. Cena: oko 900 din.


I za kraj, preporuka albuma za slušanje: Paul Mccartney - Flaming Pie.

  • Zaboravila sam da stavim Watermark, što sam sada videla. Fotke su sve moje. 


Da li vam se dopadaju noviteti?
Koristite li nešto od ovoga?


Do narednog pisanja...
Maja / Skin Harmony

2 коментара:

  1. Bas si se fino ponovila! Uzivaj u svim proizvodima! Posebno mi se dopadaju Essie lakovi kao i Nyx paletica za konturisanje :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jesam, bogami. Essie ti je još na akciji, ja ću se još malo dopuniti :O :D

    ОдговориИзбриши