уторак, 29. септембар 2015.

Noviteti u Septembru

Zdravo, zdravo. Hello, October! Razmišljala sam da li da radim ove grupne postove: noviteti, favoriti i slično. Međutim, s obzirom na činjenicu da ja volim da ih čitam, i da mi budu korisni (čitaj: nateraju me da kupujem), krenuću sa novitetima septembra. Septembar je, nekako, početak. 



I evo je grupica! Od trenutka kada sam fotografisala, nabavila sam još neke stvari (guilty as charged), ali ću njih ostaviti za oktobar, jer su pred kraj meseca. Nije prevelika grupa, ali ima stvari kojima se baš radujem! 



1. Riznica prirode - glina

Ovaj proizvod nije novitet u pravom smislu te reči. Novitet je jer je nov, kupljen. Ali je stari po stažu korišćenja. Koristim razne maske u međuvremnu, ali se, sporadično, uvek vratim ovoj standardnoj glini. Koristim je samu, sa medom, kurkumom i slično. 

Može se naći u apotekama. Cena je oko 450 din.


2. Dr. Pasha - Sweet Lavander

Volim sveće. Sledeći korak mi je da krenem da pravim svoje sveće, da budem sigurna u to što napravim, da eksperimentišem koristeći razne arome, ali i uštedim. Do tada, večno ću ih kupovati! Ova sveća je finog, blago mirisa lavande. Za one koji, generalno, ne vole lavandu - neka ne kupuju ovu sveću. Nije prejaka, ali se oseća. Doduše, što bi kupovao ovu sveću neko ko ne voli lavandu...Hm.

Može se naći u DM-u. Cena je oko 500 din. (uzmite s rezervom, nisam sigurna)




3. Eveline -Nail Therapy, 8 u 1

Čuveni lak za spas noktiju. Nažalost, s obizrom na štetnost, ne mogu ga previše pohvaliti. Ali kupujem da povremeno izvučem nešto iz noktiju jer su izuzetno slabi, lomljivi i krti. 

Može se naći u DM-u. Cena je oko 300 din.

4. Essie - Flowerista

Ovaj lak ne prestajem da mažem otkad sam ga uzela. Nijansa je prelepa. Postojanost je standardna za Essie lakove - dobra.Ne mora dva puta da se maže. Bio je u prolećnoj kolekciji, ali mu ništa ne fali ni za jesenji septembar. Nažalost, izgleda da ga povlače, pa je zato bio i na popustu.

Može se naći (na rafovima sa popustom) u DM-u i Lilly objektima. Cena (popust) je oko 600 din.



5. Marrakesh - High tide, krema za ruke

Jedna sasvim, sasvim dobra krema za ruke koje su u normalnom stanju, za održavanje. Miris je intenzivan, ali meni izuzetno lep i prijatan.

Ja sam ga uzela u lokalnoj apoteci, po ceni od oko 400 din.


6. Balea - Olive handcreme

Balea krema za ruke na bazi masline. Nisam je još mackala. Utisci u nekom grupnom postu o kremama za negu šaka, sem ako se ne pokaže vandredno, te zasluži zasebni tekst.

Može se kupiti u DM-u. Trenutno ne mogu da garantujem da ima u Srbiji. Ova je kupljen u Nemačkoj. 


7. DONTODENT - Interdental sticks

Ovo mi je nova omiljena stvar u kupatilu! Do sada nisam koristila interdentalne četkice (štapiće), a s obzirom na problematične džepove između zuba, bio je - očito - neophodni korak za potpuno čišćenje. Postoji i skuplja varijanta Curaprox-ova, ali zubarka mi je rekla da nema potrebe da bacam pare, pa sam uzela ove.

Može se naći u DM-u. Cena je oko 650 din. za 6 štapića unutra.



8. Shwarzkopf - Gliss ultimate repair

Ovo, bogumi, ne znam što sam uzela. Em se trudim da izbegavam ovakve prskalice i ulja, em je bolje odvojiti novac za kupovinu nečeg kvalitetnijeg, ali eto...kupila sam. Pretpostavljam da sam to učinila u naletu očaja što mi je kosa opet dosta suva.

Može se kupiti u drogerijama (Lilly, DM). Cena je oko 500 din.

9. Macadamia - Healing oil treatment

E, ovo znam što sam uzela. Ovo mi, takođe, nije prva bočica. Međutim, kupujem ove od 10ml isključivo, jer mi to malo pakovanje traje dosta dugo, a zgodno je.Znam da ni ovo nije najzdravije ulje na svetu, ali mi bar trenutno umekša vlasi i zamiriše kosu.

Može se kupiti u Aleksandru. Cena je oko 440 din.

10. Macadamia - No tangle brush

Gde si ti bila do sada u mom čupavom životu? Ovo je fenomenalno potrošenih 750 din. Ja imam, ceo život, strahovit problem sa kosom, sa mršenjem, suvim krajevima, pucanjem. I uvek sam krvnički pokušavala da češljam a da ne čupa, ne lomi i slično. I dugo planiram da uzmem neku od četki koje imaju tu namenu: No tangle, Wet brush i slično. Uzeh ovu i za sada mi je malo otkrovenje.

Može se naći u Aleksandru. Cena je 750 din. 



11. Aphrodite - Olive oil, face scrub

Volim pilinge. U principu imam već omiljene, ali volim da isprobavam i nove, manje ili više abrazivne, različitih sastava i struktura. Ovo još nisam isprobala. Videćemo.

Može se kupiti u Grčkoj :)


12. AvonAndalusian bliss, kupka

Ne koristim, generalno, Avonove proizvode. Ovo sam dobila. Još nisam isprobala. Ono što sigurno znam, to je da, verovatno dobro miriše. To važi za sve što sam macnula i pomirisala Avonovo.

Može se nabaviti online ili posredstvom Avon kataloga. Cenu ne znam.


13. Caudalie - Grape water

Ovo je klasični, mali luksuz za neki ,,pampering'', što bi rekli Ameri. To je, navodno i vodeći se filozofijom firme, vodica grožđa i čista od drugih sastojaka. Prsnula sam nekoliko puta. Da li nešto radi? Svakako da ne znam. Navodno deluje kao toner i utiče na tonus kože. To ćemo još videti. Meni prija svežina koja je, čisto, fizičke prirode. Za sada.

Može se kupiti u Lilly-ju, ako se ne varam u Sephori. Cena za manje pakovanje je oko 800 din, za veće oko 1500 din.

14. Alverde - Ulje divlje ruže

Ovo ulje pominjale su neke ženske koje volim da čitam, pa sam kupila. Nemam suvu kožu, ali stavim uveče kap, dve kao serum i moram priznati da mi prija licu.

Može se kupiti u DM-u. Cena je oko 350 din.


15. Aura - Illuminate me, Glamglow

Aura je prijatno iznenađenje u poslednjih godinu dana. Prate novitete na ozbiljnijem tržištu. Poboljšali su dizajn i izbor. Svaka pohvala za njih. Ovaj iluminator je u rozikastoj nijansi (jedan od dva moguća). Malo je reći da mi se dopada. Parira ozbiljnim brendovima po učinku i kvalitetu, a cenovno je više no pristupačan. Reći ću da sam trenutno zapostavila MAC i Mary-Lou.

Može se naći u Lilly-ju. Cena je oko 750 din.

16. Essence, olovka za usne 

Nijansu ne mogu da pročitam :( Nijansa je sjajna! Odlična za neke nude varijante, nosiva, suvlja je od prethodnih. O ceni neću da govorim u odnosu na kvalitet. 

Može se kupiti u Lilly-ju i DM-u. Cena oko 130 din.

17. Aura - tečni ruž, 616 Out of box

Jedan u nizu Aurinih tečnih, mat ruževa. Nijansa je prava jesenja, ako vam je to važno. Ide sjajno uz Essie lak, gorepomenuti. Moje preporuke za ovaj karmin. Preporuka: stavljajte balzam ispod.

Može se kupiti u Lilly-ju, DM-u. Cena je, ako se ne varam, oko 400 din. A možda sam i potpuno lupila.


18. Burt's Bees - Essential kit

Moje pune dojmove o ovom pakovanju možete pročitati OVDE.

* Izvinjavam se na slabijem kvalitetu nekih fotografija. Na kraju je tako ispalo.

** Doviđenja septembru. Bio si zahtevan, topao, pa svež, malo naporan, početnički. 




Da li vam se dopadaju
moje nove stvarčice?


U narednom tekstu čekaju vas MAC potrošeni proizvodi i moj Back2Mac. Pratite me da vidite za koji sam karmin zamenila prazne ambalaže.

Do narednog čitanja...

Maja / Skin Harmony

6 коментара:

  1. Prelepi noviteti. :) Boja Essie laka mi se jako dopada, mislim da nemam ni jednu sličnu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fala Vi! Jeste predivna boja. Videh da još ima po rafovima sa popustom, pa ako si rešila da se počastiš ovih dana, npr. zato što je kišovito i sivo, a treba ti malo boje - trkni i časti se! :)

      Избриши
  2. Savrseni noviteti, odlicna kupovina... Ja sebe nikako da nateram da kupim tu cetku :D ali polako se spremam :D

    ОдговориИзбриши
  3. Eveline 8u1 koristim vec 2 godine i prezadovoljna sam. Toliko pomaze u ucvrscuje nokte da je to neverovatno. Zaista sve preporuke..♥♥

    Ako mozes poseti moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши